Menü
Your Cart

Mesafeli Satış Sözleşmesi

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

  1. TARAFLAR
    İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (kısaca “Sözleşme” olarak anılacaktır) aşağıda yer alan Taraflar arasında, Sözleşme’de belirtilen hüküm ve şartlar çerçevesinde düzenlenerek imzalanmıştır.

ALICI
AdıSoyadı            :
Adresi                   :
Telefon                 :
E-Posta                 :
Tarih                     :

SATICI/SAĞLAYICI
Unvanı          : Velura Home& Living
Adresi          : MahmudiyeMahallesi Osmanbey Caddesi No:106 İnegöl/Bursa
Telefon        : 0530 609 7970
Mersis No   : 0068196685200001

ALICI ve SATICI/SAĞLAYICI, Sözleşme’de ayrı ayrı “Taraf”,birlikte “Taraflar” olarak anılacaktır.


  1. TANIMLAR
    İşbu Sözleşme’nin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler, karşılarındaki açıklamaları ifade edeceklerdir:

a) ALICI: Alıcı veya Alıcı’nın belirlediği üçüncü kişiyiifade eder.
b) SATICI/SAĞLAYICI: Bu Sözleşme uyarınca fatura düzenleyen ve ürün teslimatınıgerçekleştiren yetkili satıcıdır.
c) ÜRETİCİ: İlgili ürünleri üreten veya markanın üretici sorumluluğunu üstlenenkuruluşu ifade eder.
d) STANDART ÜRÜN: ALICI’nın istekleri doğrultusunda özelliklerideğiştirilmeyen, kurulum gerektirmeyen standart ürünlerdir.
e) ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜN: ALICI’nın istekleri doğrultusunda özel olarak üretilenve/veya kurulum gerektiren ürünlerdir. Örneğin, kumaş rengi ve türüdeğiştirilen koltuklar, ahşap malzeme ve benzeri özelliği değiştirilenmobilyalar, kurulumu ve montajı yapılan panel ürünler, özel ölçüyle üretilenürünler bu kategoriye girer.
f) HİJYEN ÜRÜN/LERİ: Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibikoruyucu unsurları açılmış olan, iadesi sağlık ve hijyen açısından uygunolmayan yatak, yastık ve diğer ev tekstili ürünleridir.
g) NAKLİYELİ ÜRÜN: Ürün teslimatının SATICI/SAĞLAYICI’nın nakliye ekipleritarafından gerçekleştirildiği ürünlerdir.
h) KARGOLU ÜRÜN: Ürün teslimatının anlaşmalı kargo firmalarıylagerçekleştirildiği ürünlerdir.
ı) TEŞHİR ÜRÜN: Mağazalarda sunulan ürünlerdir.
i) OUTLET ÜRÜNLER: Mağazalarda sunulan outlet ürünlerdir.
j) SANAL POS: Bilgisayar ortamında yapılan kredi kartı ödeme metodunu ifadeeder.
k) PLATFORM: Mülkiyeti ve ilgili fikrî ve sınai hakları ÜRETİCİ’ye ait olan;internet siteleri, mobil uygulamalar, sosyal medya sayfaları, pazar yerleri vebenzeri dijital mecralarda, işbu Sözleşme ve Bayilik Sözleşmesi’nde belirlenenhizmetlerin sunulduğu sistemleri ifade eder.
l) MAĞAZA: Ürün sunumunun yapıldığı fiziksel satış noktalarıdır.
m) MEVZUAT: 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, MesafeliSözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) ve ilgili diğer yasaldüzenlemelerdir.
n) MUTLULUK GARANTİSİ: Ürünün özel garanti kapsamına alınarak belirli sürelerledenenmesini sağlayan uygulamadır.


  1. KONU
    İşbu Sözleşme’nin konusu, ALICI'nın PLATFORM veya ilgili satış kanalları üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiği ve Ön Bilgilendirme Formu ile PLATFORM’da nitelikleri ve satış bedeli belirtilen ürünlerin (“ÜRÜN”) sunumu ve satışı ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince Taraflar’ın karşılıklı hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.

ALICI, PLATFORM üzerinden satın aldığı ÜRÜN/ler’in temelnitelikleri, tüm vergiler dâhil satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat ve varsamontaj esaslarına ilişkin ön bilgileri okuduğunu, gerekli onayları verereködeme yükümlülüğü altına gireceğini anladığını, ön bilgilendirmeninSözleşme’nin ayrılmaz bir parçası olduğunu ve elektronik ortamda satın almaişlemini tamamladığını kabul, beyan ve taahhüt eder.


  1. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN/ÜRÜNLERE İLİŞKİN BİLGİLER
    Sözleşme konusu ürün(ler)in adı, adedi, KDV dâhil satış fiyatı, ödeme şekli ve varsa vergiler dâhil montaj fiyatına ilişkin temel nitelikler aşağıdaki şekildedir:

ÜRÜN

CİNSİ

BİRİM FİYAT (TL)

ADET

TOPLAM (TL)

………..

………..

………..

………..

………..

  • Kurulum-1
  • Ödeme Toplamı (KDV Dahil): ……….. TL
  • Hizmet Bedeli: 0,00 TL
  • Kargo Bedeli: 0,00 TL
  • Nakliye Bedeli: 0,00 TL
  • Kurulum Bedeli-1 (… Ürün için): 0,00 TL
  • KDV Tutarı: ……… TL
  • Toplam Fatura Tutarı: ……… TL
  • Ödenen: ……… TL

Ekstra Bilgiler

  • Kargo Ücreti: 0,00 TL
  • Nakliye Ücreti: 0,00 TL
  • Peşin Satış Tutarı: ……… TL
  • Satış Tutarı: ……… TL
  • Hediye Kartı Tutarı: 0,00 TL
  • Komisyon Tutarı: 0,00 TL
  • Alıcı Şehir: ………
  • Alıcı İlçe: ………
  • Alıcı Ad/Soyadı/Ünvanı: ………
  • Teslimat Adresi: ………
  • Ödeme Şekli: ………

Sorun yaşanması halinde, ALICI’nın tarafımıza bildirdiğiiletişim numaraları veya PLATFORM üzerinde belirtilen irtibat kanallarıüzerinden SATICI/SAĞLAYICI’ya ulaşabilirsiniz.


  1. ÖDEME ŞEKLİ

5.1. Kredi Kartı İle Ödeme
a) ALICI, kredi kartı ile ödeme yöntemi seçtiğinde, ödeme ekranında istenenkart bilgilerini eksiksiz girmekle yükümlüdür.
b) ALICI, sunulan taksit seçeneklerinden dilediğini tercih edebilir veya tekçekim ile ödemeyi gerçekleştirebilir.
c) ALICI’nın bankası, kampanyalar düzenleyerek seçilen taksit adedinin üzerindebir taksit adedi uygulayabilir veya taksit öteleme yapabilir. Bu türkampanyalar banka inisiyatifindedir.
d) ALICI, taksitli işlemlerle ilgili faiz oranları ve temerrüt faizibilgilerini bankasından teyit edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
e) ALICI’nın kredi kartı ile yapmış olduğu ödemelerde temerrüde düşmesihalinde, banka ile yapılan sözleşme hükümleri uygulanır.
f) Kart bilgilerinin doğruluğundan ve güncelliğinden ALICI sorumludur.
g) Kredi kartı ile yapılan ödemelerde, kartın hukuka aykırı kullanılmasıdurumunda Banka Kartları ve Kredi Kartları Kanunu ile ilgili yönetmelikhükümleri uygulanır.

5.2. Havale/EFT İle Ödeme
a) ALICI, havale/EFT ile ödeme yöntemini tercih ettiğinde, SATICI/SAĞLAYICI’nınbildirdiği banka IBAN bilgilerine ödeme yapar.
b) Ödemelerin SATICI/SAĞLAYICI hesabına ulaşmasının ardından sipariş onaylanır.ALICI, transfer işlemi açıklamasına sipariş referans numarasını yazmalıdır.


  1. TESLİMAT

a) Ürün teslimatı, SATICI/SAĞLAYICI’nın anlaşmalı olduğukargo veya nakliye şirketi aracılığıyla, yasal süreyi aşmamak koşuluyla,ALICI’nın yerleşim yerine bağlı olarak belirtilen sürelerde yapılır. Teslimanında ALICI’nın adreste bulunmaması durumunda SATICI/SAĞLAYICI edimini tamolarak yerine getirmiş kabul edilir. Doğal afet, savaş, ayaklanma, grev, lokavtgibi mücbir sebepler nedeniyle teslim süresi uzayabilir.
b) SATICI/SAĞLAYICI, Sözleşme konusu ürünün belirtilen niteliklere uygun,sağlam, eksiksiz ve kullanım kılavuzları, varsa garanti belgeleriyle birlikteteslim edilmesinden sorumludur.

6.1. Nakliyeli Ürünlerin Teslimatı
a) Planlanan teslimat tarihinden önce ALICI ile SMS veya telefon yoluylairtibata geçilir ve onay alınır.
b) Teslimat günü, ekipler adrese yönlendirileceği zaman ALICI bilgilendirilir.
c) ALICI’nın özel durumu veya adreste kimsenin bulunmaması halinde, ikinciteslimat talebi en az 14 gün sonra planlanabilir ve ek nakliye bedelialınabilir.
d) Kurulum gerektiren nakliyeli ürünlerde, kurulum teslimatla aynı gün yapılır.
e) Teslimat sırasında bir sorun olması durumunda, ALICI’nın durumu teslimatformunda belirtmesi gerekir.
f) Binada yük asansörü olmaması veya ürünün bina içine sığmaması gibidurumlarda gerekebilecek asansörlü taşıma masrafları ALICI’ya aittir.

6.2. Kargolu Ürünlerin Teslimatı
a) Ürün kargoya verildiğinde, kargo bilgileri ve takip numarası ALICI ilepaylaşılır.
b) Büyük hacimli (30 desi ve üzeri) paketler bina kapısında teslim edilir.
c) ALICI ürünü teslim almadan önce muayene etmeli, hasarlı veya ezik ürünleriteslim almamalıdır.
d) Kargo teslimatının yapılamadığı bölgelerde, ürün en yakın kargo şubesineulaştırılır ve ALICI’nın buradan alması için bildirim yapılır.

6.3. Kurulum Satın Alma Opsiyonlu Ürünler Hizmeti Teslimatı
a) Kurulum ALICI’ya ait olan ürünlerde, ek kurulum hizmeti satın alınmışsa,ürün tesliminden sonraki 7 gün içinde kurulum planlaması yapılır.
b) Hizmet planları sistem tarafından otomatik oluşturulduğundan, özel durumlarharicinde değişiklik yapılamaz.
c) Kurulumdan önce gün içinde ALICI bilgilendirilir.
d) Ek kurulum hizmeti satın alınan ürünlerde, ürünlerin teslim alındıktan sonrakontrolü ALICI’nın sorumluluğundadır.
e) Ek kurulum hizmeti ile kurulmuş ürünlerin iade edilmesi halinde, demontajdanALICI sorumludur.
f) Elektrik bağlantısı gerektiren işlemler SATICI/SAĞLAYICI tarafındanyapılamaz.


  1. SİPARİŞİN İPTALİ
    ALICI, henüz teslim edilmemiş ürünlerde, sipariş tarihinden itibaren 3 gün içinde ücretsiz iptal talebinde bulunabilir. 3. günden sonraki iptal talepleri için Cayma Hakkı ve Ürün İadesi hükümleri geçerlidir.

  1. CAYMA HAKKI, ÜRÜN İADESİ VE DEĞİŞİMİ

8.1. ALICI, STANDART ÜRÜNLER için teslim tarihindenitibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin veya cezai şartödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
8.2. Birden fazla parçanın farklı tarihlerde teslim edildiği siparişlerde caymasüresi, son parçanın teslim edildiği gün başlar.
8.3. ALICI cayma hakkını, SATICI/SAĞLAYICI’ya telefon veya PLATFORM üzerindenbildirim yaparak kullanabilir.
8.4. Cayma hakkının kullanılması halinde:

  • Nakliyeli teslim edilen ürünler, talep ulaştıktan sonra ilk hâliyle (varsa demonte edilerek) ve fatura aslı ile birlikte tutanakla ALICI adresinden teslim alınır.
  • Kargolu teslim edilen ürünler, ALICI tarafından demonte şekilde, fatura aslı (kurumsal faturalarda iade faturası) ve cayma formu doldurularak kargo ile gönderilir. Eksik veya hasarlı iade halinde ürün bedeli iade edilmeyebilir.
    8.5. Cayma konusu ürünler, SATICI/SAĞLAYICI’nın anlaşmalı olduğu kargo veya nakliye firması ile ücretsiz gönderilebilir. Farklı firmalarla gönderim yapılması durumunda oluşacak masraflar ALICI’ya aittir.
    8.6. ALICI, cayma hakkı süresi bittikten sonra STANDART ÜRÜN’lerde keyfi iade talebinde bulunamaz.
    8.7. ALICI, ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLER’de cayma hakkını kullanamaz.
    8.8. ALICI, ÖZELLEŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLER için 14 gün içinde yapılan iade talebinde, SATICI/SAĞLAYICI’nın kabulü hâlinde ürün bedeli üzerinden %30 kesinti yapılabilir.
    8.9. ALICI, cayma süresi içinde ürünü işleyişine uygun muhafaza etmez ve üründe değer kaybı meydana gelirse, SATICI/SAĞLAYICI’nın zararını tazmin etmekle yükümlüdür.
    8.10. Teslimatı kargo ile yapılan ürünlerin iadesi kargo ile, nakliye ile yapılan ürünlerin iadesi ise SATICI/SAĞLAYICI nakliye ekipleri tarafından gerçekleştirilir.
    8.11. ALICI’nın kusurundan kaynaklanan sebeplerle ürün değerinde azalma olması veya iadenin imkânsızlaşması hâlinde ALICI, SATICI/SAĞLAYICI’nın zararlarını tazmin edeceğini kabul eder.

  1. ÜRÜN’ÜN TEDARİKÇİ ÜÇÜNCÜ KİŞİ TARAFINDAN SEVKİYATI
    9.1. Ürünün üçüncü bir kişi tarafından sevk edilmesi, ALICI’nın iade, iptal ve cayma dâhil tüm haklarını ortadan kaldırmaz.
    9.2. Ürün tedarikçi üçüncü kişi tarafından gönderilse bile, ödeme yükümlülüğü SATICI/SAĞLAYICI ve ALICI arasındadır.
    9.3. SATICI/SAĞLAYICI, ALICI’nın kişisel verilerini tedarikçi üçüncü kişiye yalnızca teslimat amacıyla ve ilgili mevzuata uygun biçimde aktarabilir.

  1. ÖDEME İADESİ VE PROSEDÜRÜ
  • Sipariş İptali: İptal talebi alındıktan sonra 7 iş günü içinde iade süreci başlatılır.
  • Ürün İadesi: İade edilen ürün SATICI/SAĞLAYICI’ya ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde iade süreci başlatılır.
  • Kampanyalı Satışlar: İade sonrası kalan tutar kampanya alt limitini karşılamıyorsa, kampanya avantajı düşüldükten sonra ücret iadesi yapılır.

10.1. Kredi Kartı İle Ödemede İade
a) ALICI ürünü taksitli aldıysa banka, iade ödemesini de taksitli yapabilir. Budurum, banka ile ALICI arasındaki sözleşmeye tabidir.
b) Banka, ALICI’ya taksitleri iade ederken her ay karta bir iade yansıtır.
c) Kredi kartıyla yapılan ödemelerin iadesi, aynı karta yapılır;SATICI/SAĞLAYICI tarafından nakit iade yapılamaz.

10.2. Havale/EFT İle Ödemede İade
İade, ALICI’nın beyan ettiği banka hesabına yapılır.

10.3. Hediye Çeki İle Yapılan Ödemede İade
Hediye çeki kullanılarak yapılan ödemelerde, nakit iade yerine hediye çekiiadesi yapılır.


  1. GARANTİ KAPSAMI VE SATIŞ SONRASI HİZMETLER
    Satılan ürün, SATICI/SAĞLAYICI tarafından 2 yıl boyunca garanti altındadır. Üretim kaynaklı ayıplarda, yasal süre içerisinde gerekli onarımlar yapılır. Teslim anındaki kusurların derhal bildirilmesi gerekmektedir. ALICI’nın kullanım hatalarından kaynaklanan sorunlar garanti kapsamı dışındadır.

  1. GENEL HÜKÜMLER

12.1. ALICI, SATICI/SAĞLAYICI’ya ait satış kanallarında,Sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, vergiler dâhil satış fiyatı ve ödemeşekli, teslimat bilgileri gibi ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve bubilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini kabul eder. SATICI/SAĞLAYICI, ürünfiyatlarını ve kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
12.2. Sözleşme konusu her bir ürün, yasal süreyi aşmamak kaydıyla ALICI’nınbulunduğu yere göre belirtilen süre zarfında teslim edilir.
12.3. SATICI/SAĞLAYICI, sözleşme konusu ürünü eksiksiz, siparişte belirtilenniteliklere uygun ve kullanım kılavuzları ile birlikte teslim edeceğini kabulve taahhüt eder.
12.4. SATICI/SAĞLAYICI, ifa yükümlülük süresi dolmadan ALICI’yı bilgilendirerekeşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir veya stoğun tükenmesigibi sebeplerle ALICI’ya farklı seçenekler sunabilir.
12.5. Sözleşme konusu malın tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması halinde, budurum ALICI’ya bildirilir ve 14 gün içinde ürün bedeli iade edilir.
12.6. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptalolursa, SATICI/SAĞLAYICI ürün teslim yükümlülüğünden kurtulur.
12.7. Ürün tesliminden önce veya sonra kredi kartının yetkisiz kişilerce haksızkullanılması sonucunda bedelin SATICI/SAĞLAYICI’ya ödenmemesi halinde, ALICIürünü 3 gün içinde iade etmekle yükümlüdür.
12.8. Mücbir sebeplerle Sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemeyenSATICI/SAĞLAYICI, durumu ALICI’ya bildirmekle yükümlüdür. ALICI siparişi iptalveya teslimatın ertelenmesini talep edebilir.
12.9. ALICI, üyelik esnasında verdiği bilgilerin doğru olduğunu, aksi haldeoluşacak zararları tazmin edeceğini kabul eder.
12.10. ALICI, SATICI/SAĞLAYICI’nın dijital platformlarını kullanırken yasalarauygun davranacağını, aksi halde doğacak hukuki sonuçlardan sorumlu olacağınıbeyan eder.
12.11. SATICI/SAĞLAYICI, gerekli gördüğü durumlarda siparişi durdurabilir veALICI’ya ulaşamadığı takdirde siparişi iptal edebilir.
12.12. Sistem hatalarından kaynaklanan fiyat yanlışlıklarından SATICI/SAĞLAYICIsorumlu değildir. ALICI bu durumda hak talep edemez.
12.13. Taraflar, işbu Sözleşme’den doğan tüm hak, alacak ve borçlarını üçüncükişilere devredebilirler.


  1. KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI, TİCARİ ELEKTRONİK İLETİ VE GİZLİLİK POLİTİKASI

13.1. ALICI’nın kişisel verileri, sipariş ve ürün/hizmetsunmak, müşteri memnuniyeti, ödeme işlemlerini gerçekleştirmek ve hukukiyükümlülükleri yerine getirmek amacıyla işlenebilir, saklanabilir ve gerekligörüldüğünde mevzuata uygun olarak ilgili üçüncü taraflarla paylaşılabilir.
13.2. ALICI, gerekli yasal haklarını kullanarak veri işleme konusunda bilgitalep edebilir, verilerinin silinmesini veya anonimleştirilmesini isteyebilir.
13.3. SATICI/SAĞLAYICI, ALICI’nın vermiş olduğu bilgilerin güvenliği için günümüzteknik imkânları çerçevesinde gerekli önlemleri alır. Ancak ALICI, kendicihazından kaynaklanan güvenlik zaaflarından kendisi sorumludur.
13.4. ALICI, belirli izin ve onayları vermesi halinde, SATICI/SAĞLAYICI’danticari elektronik ileti alabileceğini kabul eder. ALICI dilediği zaman bu iletilistesinden çıkma hakkına sahiptir.
13.5. PLATFORM üzerinden erişilen üçüncü taraf siteler için geçerli gizlilik vegüvenlik politikaları ilgili üçüncü tarafa aittir, SATICI/SAĞLAYICI bu konudasorumluluk kabul etmez.


  1. TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI
    ALICI, ödeme işlemlerini kredi kartı ile gerçekleştirdiğinde temerrüde düşmesi halinde, banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve hukuki yollara başvurulabileceğini kabul eder.

  1. UYGULANACAK HUKUK VE GÖREVLİ MAHKEME
    İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nden doğabilecek ihtilaflarda, her yıl Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değer limitlerine kadar İl veya İlçe Tüketici Hakem Heyetleri, üzerinde kalan ihtilaflarda ise Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

  1. DELİL ANLAŞMASI
    Taraflar, işbu Sözleşme’den veya uygulanmasından doğabilecek ihtilaflarda, SATICI/SAĞLAYICI’ya ait her türlü kayıt ve defterin (bilgisayar-ses kayıtları dâhil) kesin delil teşkil edeceğini kabul ederler.

  1. YÜRÜRLÜK
    İşbu Sözleşme’nin kabul edilerek onaylanması ve siparişe ait ödemenin gerçekleşmesi ile ALICI, Sözleşme şartlarını kabul etmiş sayılır ve Sözleşme yürürlüğe girer. PLATFORM’da yer alan Ön Bilgilendirme Formu ve bu doğrultuda düzenlenen fatura, işbu Sözleşme’nin ayrılmaz parçalarıdır.

ALICI, SATICI/SAĞLAYICI’nın unvanı, adresi, telefon vediğer erişim bilgileri ile Sözleşme konusu hizmetin temel nitelikleri, vergilerdâhil fiyatı, ödeme şekli, teslimat bilgileri, cayma hakkının nasılkullanılacağı, şikâyet ve itirazlarını iletebilecekleri yetkili merciler gibihususlarda tam bilgi sahibi olduğunu ve tüm bu koşulları kabul ettiğini beyanve taahhüt eder.

ALICI :
SATICI/SAĞLAYICI : Velura Home & Living
TARİH :